Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Jenny Palin - 8 juli 2015 23:03

Ikväll hade vi avslutning med tävlingslydnadskurs, den har varit otroligt rolig och jag har lärt mig sååå ootroligt mycket. Vi har massor att träna vidare med och med alla bra tips och råd så kommer vi gå framåt!
Eddie är den slyngel han är.. Ibland briligerar han och ibland har han sockar i öronen men hans charm räddar honom för det mesta ;-)

Annars så har vi haft en i stort sätt sval och regnig sommar vilket Izze tycker är skönt då han inte tycker om värme, de har han aldrig gjort men denna sommar har varit värre än vanligt för gubben.
Tänk att våran älskade Izze blir 9år i september.. Vart tar tiden vägen?!? Ibland kan man märka på honom att han börjar bli gammal och ibland tror man han är 2år..
Efter en dag med fullt ös så är man helt slut.. Imorgon hoppas vi på uppehåll så vi kan köra lite spår som avbrott från all lydnadsträning.
Nu ligger de och snarkar bredvid mig och snart ska även jag sova.
God natt världen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards