Alla inlägg under september 2014

Av Jenny Palin - 23 september 2014 21:59

Ikväll har jag varit på föreläsning om hundträning, dominera eller instruera hette den.
Fick ett hallelulia moment när hon säger att har man en hund som bara ÄLSKAR dig och gör allt för dig så kommer du få jobbigt med hunden efter för då måste du jobba för att nå samma resultat.. Behöver jag säga att Izze ÄÄäälskar mig.. ;-)
Jag höll inte med i allt hon sa men några nya infallsvinklar fick jag och några nya idéer fick jag som jag ska prova=)

Förövrigt så är flocken utökad för två veckor framåt av Kung Trasselsudd <3 Idag tittade två hundkompisar(och deras matte och husse) förbi och det är en härlig känsla när fem hundar röjer runt på gården <3

Av Jenny Palin - 17 september 2014 20:44

Nu känns det som man är på väg tillbax =)
Förkylningen börjar lämna min kropp och ryggvärken lika så.
Bara förkylningen kan försvinna helt så jag kan börja träna upp min kropp igen. Har hittills gått ner 24kg men jag har några kvar innan jag är tillbax till utgångsläget ;-)
Ikväll blev det hundträning med Izze som övertände å de grövsta och Eddie som var lite trött men som levererade =) Så nu ligger det två trötta hundar på varsin sida om mig och snarkar gott.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards