Alla inlägg under oktober 2014

Av Jenny Palin - 20 oktober 2014 14:02

Tänk vilken tur jag har haft...
Jag har två underbara hundar som bara är bäst(tycker jag :-P) Inte i min vildaste fantasi kunde jag tro att den damp kille som kom till mig för snart 6,5år sen skulle bli en så lung och stabil kille som han är nu.. Och när vi bestämde oss för att skaffa en till dobber så inte kunde jag tro att det skulle komma en så härlig kille till.. Jag har en känsla av att Izze har ett finger med i spelet när det gäller Eddie, för han har verkligen tagit på sig papparollen och Eddie kommer undan med saker som ingen annan nånsin har lyckas med..
Just nu så blir det mycket gos med Izze då han ska få vara hemma när jag, sötskruven och Eddie tar en road trip söder över. Eddie ska göra MH och då passar jag på att åka en sväng till Nyköping, men guuud va jag kommer sakna Izze <3
Nu måste jag skriva listor på vad jag ska handla och vad som ska med så inget glöms bort... För imorgon far vi!!

Av Jenny Palin - 12 oktober 2014 20:46

Nu har det regnat i en vecka och det ser inte ut att sluta än på några dagar..=( gården är som en ler åker och vi har vackra tass avtryck i hallen.. Det regnar så pass mycket att hundarna inte vill vara ute och då är det illa.. Aktivering inne har det blivit och jag är sååå lycklig över aktiverings bollarna, middag i dem och sen har man nöjda killar.
Eddie min lilla söta svarta fara har chockerat mig ännu en gång genom att han gick och hämtade en napp till mig när lillkillen grinade <3.
Lillkillen som idag blev fem månader, vart tar tiden vägen?!? Tyckte vi nyss kom hem från BB och nu mumsar han gröt och hoppar hoppgunga för glatta livet..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards